Může stres ovlivňovat přibírání na váze?

V dnešní zrychlené době se téměř každý potýká se stresem. Ať už se jedná o stres a starosti v práci, rodinné či vztahové problémy či problémy zdravotní nebo finanční. Každého v životě potkají situace, které nejsou příjemné, ale je jen na každém, jak se k danému problému postaví a zda ho ovlivní. Pokračovat ve čtení “Může stres ovlivňovat přibírání na váze?”

Skvělá dieta z jednoho hrnce

V zimním období díky nedostatku pohybu, ale mnohdy také špatnému stravování, často dochází k tak nepopulárnímu přibývání na váze. Nedaří se vám zbavit se přebytečných kilogramů, nechce se vám trpět při mučících dietách, chcete si pochutnat na báječných jídlech a hubnout přitom? Tady je jeden dobrý tip: uvařte si tukožroutské polévky, možnosti jsou obrovské, nejrůznější druhy zeleninových a luštěninových polévek a kvalitní vývary nabízejí skvělou příležitost zdravého zasycení bez přibírání na váze. Pokračovat ve čtení “Skvělá dieta z jednoho hrnce”

Jak na pravidelné stravování aneb tipy na rychlé svačiny

Nejčastěji lidé vynechávají svačiny nebo je nahrazují nezdravými pokrmy. Znáte to, do večeře zbývá ještě hodně času, ale pocit hladu je stále silnější, žádnou zdravou svačinu nemáte po ruce, tak skočíte do nejbližší kantýny, nejbližšího automatu nebo sjedete na benzinovou pumpu a zakoupíte bagetu nebo čokoládovou tyčinku, která hlad zažene. Pokračovat ve čtení “Jak na pravidelné stravování aneb tipy na rychlé svačiny”

Jsou opravdu ovocné smoothies nástrojem k hubnutí?

Ovocné a zeleninové smoothies jsou označované jako zdravé a také spousta lidí (převážně žen) věří, že jsou nástrojem k hubnutí. Určitě jste už také vy někde zahlédli slogany ohledně detoxu, smoothies a shozených kilogramech. Možná si dokonce stále myslíte, že šťávy z ovoce a zeleniny vás mohou spasit a pomoci vám získat vysněnou postavu. Pokračovat ve čtení “Jsou opravdu ovocné smoothies nástrojem k hubnutí?”

Jak zvýšit denní příjem tekutin

Dostatečný příjem tekutin je jednou z nejdůležitějších složek zdravého, aktivního života. Také v dietách a hubnutí hraje voda důležitou a nenahraditelnou roli. Doporučený denní příjem tekutin je 20 až 40 ml na kg tělesné váhy. Denní příjem tekutin je nutné zvýšit při náročné fyzické aktivitě, sportovní aktivitě či v teplých dnech (pocením ztrácíte vodu ze svého organismu). Jak ale svůj denní příjem vody zvýšit? Zde je několik tipů. Pokračovat ve čtení “Jak zvýšit denní příjem tekutin”